ماموریت:

مأموریت شرکت صنعتی زمان فنر، ایجاد سازمانی سرآمد در تولید و فروش انواع فنر در بازار داخلی و خارجی و تأمین منافع  مشتریان، سهامداران، تأمین کنندگان، کارکنان، جامعه و محیط زیست است.

ارزشهای سازمانی:

• افزایش کیفیت محصول با تمرکز بر رضایت مشتری. 

افزایش فرهنگ و اخلاق قانون مداری.

• افزایش منافع و رضایت ذینفعان ( مشتریان، سهامداران ،تأمین کنندگان،کارکنان،جامعه و محیط زیست)

افزایش بهره وری منابع (مالی، مواد و تجهیزات، نیروی انسانی ،دانش، ارتباطات و سیستم)

• افزایش سود شرکت با تمرکز بر شرایط رقابتی.

چارت سازمانی: